Milyen a jó hírlevél sablon?

A következő blogban a hírlevélről és a létrehozható sablonokról fogunk beszélni. Mint tudjátok a rendszerünkben rengeteg egyedi kinézetű, elrendezésű és színű sablon közül tudtok választani,de ha ez mégsem volna elég vagy valami mást keresnétek, az alábbi felületen még találhattok szuper sablonokat:

http://edmdesigner.com/

Itt az ingyenes verzióban két sablon közül tudtok választani, bármilyen költség nélkül. A demo verzióban azonnal kipróbálhatjátok a sablonkészítés rejtelmeit. Ha ez még mindig nem elég és valami extrára vágytok a fizetős verziókban még számos sablon közül tudtok választani. A legkisebb csomag 9-10 dollárból megvásárolható és még 5 extra sablont tartalmaz. A hírlevél guruk számára pedig a nagyobb csomagban még 25 sablont zsebelhetünk be 40 dollárért.

Érdemes körül nézni a hirdetni vágyók számára!

3. Hirlevélszolgáltatás – bemutató videók – Kampányok

Az előző bejegyzésben bemutattuk, hogyan lehet feliratkozókat  létrehozni és menedzselni azokat. Ebben a blog bejegyzésben megmutatjuk, hogyan lehet kampányokat létrehozni és azokat listához rendelni, hogy a leghatékonyabban állítsuk fel az automatizáltmarketing fegyverünket.

Hirlevelszolgaltatas.hu - feliratkozók kezelése

Hirlevelszolgaltatas.hu – feliratkozók kezelése

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

2. Hírlevélszolgáltatás – bemutató videók – Feliratkozók

A listák kezelését az előző bejegyzésben megmutattuk, így most a feliratkozók következnek.

Ebben a részben sorra vesszük a hírlevél küldönkben a feliratkozók felvételét, importálását, törlését, listákba sorolását.

Hírlevélszolgáltatás feliratkozó menüpont.

Hírlevélszolgáltatás feliratkozó menüpont.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Rendszer frissítés 2016.08.02.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy frissítést hajtottunk végre 2016.08.02 napon a hírlevélküldőnkön. A frissítés nem befolyásolta a folyamatban lévő kiküldéseket. A felhasználói felület új design-t kapott és reszponzív kialakítása miatt okos eszközökről is elérhető lett. Az arculatváltáson kívül több új funkció is elérhető lett, például az elfelejtett jelszó kérése, számos új sablon közül választhat és a sikeresen küldött levelek számát is megtekintheti a jövőbeli küldéseknél. Amennyiben bármilyen kérdése, kérése, észrevétele, javaslata van a felülettel kapcsolatban, esetleg hibát talál, kérjük keressen fel bennünket bizalommal az lenti elérhetőségek valamelyikén!

Rendszer frissítés 2016.04.04

Frissítést hajtottunk végre 2016.04.04 napon a hírlevélküldőnkön. A frissítés nem befolyásolta a folyamatban lévő kiküldéseket. Új menüpont került rendszerünkbe, melynek segítségével megtekintheti feliratkozói közül kinek van esetleges formailag hibás e-mail címe. Beállítások/E-mail címek ellenőrzésemenüpontbokból érhető el. Amennyiben bármilyen kérdése, kérése, észrevétele, javaslata van a felülettel kapcsolatban, esetleg hibát talál, kérjük keressen fel bennünket bizalommal az lenti elérhetőségek valamelyikén!

Mennyire hatékonyak a kampányok?

Erre a kérdésre nem lehet egyszerű választ adni. Számos dologtól függ, hogy egy hírlevél kampány mennyire lesz sikeres vagy sem. Röviden végigvesszük azokat a tényezőket, amik mindenképpen befolyásolhatják az eredményt.

Feliratkozók

Az egyik legfontosabb, hogy a hírlevélre feliratkozott embereket érdekelje az, amit hirdetünk. Ezért a legjobb, ha egy hasonló témájú honlapról gyűjtjük be a címeket. Persze vehetünk címlistát is, amiben több erez email szerepel, de jóval kevesebben fognak reagálni a levelünkre.
Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Visszapattanó levelek magyarázata avagy ki is az a Mailer Delivery !

Napi szinten kapunk mi is visszapattanó leveleket, amelyeket kibogozni nem egyszerű feladat, hogy mi is az igazi oka annak hogy nem lett kézbesítve.

De ez mostantól megváltozik, mert itt egy részletes leírás, hibakód magyarázat ami által te is könnyedén kiderítheted miért is pattant vissza a levél.

http://www.hirlevelszolgaltatas.hu/emailhibauzenetek.html

Reszponzív a hírleveled? ( Ingyenes reszponzív sablonok )

Az informatikai eszközök fejlődésével szükség volt egy olyan megoldásra, amellyel egy weboldal minden eszközön ( mobil, tábla gép, laptop ) hasonlóan vagy ugyanúgy néz k iegy adott hírlevél, weboldal.

Nagyon egyszerűen tudjuk tesztelni, hogy egy adott megjelenés reszponzív-e , mert csak a böngésző ablakunk méreté kell csökkenteni és megnézni, hogyan reagál rá az adott weboldal,
Egy kattintás ide a folytatáshoz….