5 tipp hogyan készíts olvasható hírlevelet.

1) Miért van szükséged még egy hírlevélre?

Tudom, hogy félelmetes lehet, ha a főnöködre visszavezetsz egy olyan projektet, amelyet átadott neked, de ha egy e-mail hírlevél nem felel meg a marketingednek, akkor ne pazarold el az idődet.

Hogy megtudd, mit kell tenned, először végezz kutatásokat. Az iparágban vannak olyan sikeres e-mail hírlevelek, amelyeket az emberek szeretnek feliratkozni? Mi van benne? A te rendelkezésedre álló erőforrások – költségvetés, idő, és belső támogatás – sikeresek lennének?

Ezután vizsgáld felül új üzleti célokat.  Jobb kvalifikációhoz vezet, hogy beszélj az értékesítőkkel? További ajánlatok zárása? Több ügyfél megtartása?

Ha a te iparágadat nem igazán érdeklik az e-mail hírlevelek, vagy ha a célok nem egyeznek meg azzal, amit egy hírlevél el tudna végezni, akkor az idődet jobban el lehetne tölteni valami másra, mint az e-mail munkafolyamatának vagy tartalmának ápolása.

Oké, mondjuk rra jutottál , hogy egy e-mail hírlevelet ki kell küldened. Mi a következő?

2) Milyen online hírlevelet szeretnél küldeni?

Az e-mailes hírlevelek egyik legnagyobb problémája az, hogy gyakran zsúfolt , mert támogatják vállalkozásának minden aspektusát. A termékek hírei közvetlenül a PR történetek mellé, a blogbejegyzések egy véletlen eseménysor mellett mennek … ez egyfajta rendetlenség. Az e-mail – függetlenül attól, hogy hírlevél-e vagy sem – egy közös szálat igényel ahhoz, hogy együtt tartsa azt.

Az egyik módja annak, hogy segítsen növelni az olvasottágot az egy konkrét téma. Tehát ahelyett, hogy általában a cégedről van szó, talán célravezetőbb egy konkrét terméket, szolgálttást, ügyfél problémát kielemezni.

3)Mérd meg a hírleveled tartalmát, hogy 90% -os oktatási és 10% -os marketing részre tagolódjon.

Esetleg, az e-mail hírlevél előfizetői nem szeretnék hallani a termékeidről és szolgáltatásaidról az idő 100% -ában. Bár szerethetnek  hallani felőled, csak nem a céged konkrét adatait, száraz információit.

Megoldás: például én odavagyok a cipőkért, és különösen szeretem az egyik cipőboltot. Én szívesen iratkoztam fel a cég e-mail listájára, de most naponta 2-3 alkalommal küld e-mailt vásárolni, vásárolni, vásárolni … és amikor látom, hogy a feladó neve felugrik a beérkező levelemben, sikítani akarok. Ha oktatási tartalmat küldtek nekem – talán a legfrissebb cipőstílusokról, vagy arról, hogy hogyan illeszthetek bizonyos stílusokat bizonyos ruhákkal – hajlamosabbak lennének vásárolni tőlük, vagy legalábbis újra megnyitni e-mailjeiket.

Ne légy ilyen. Az e-mail hírlevelek között megs kell szabadulnod az önpromóciótól (az idő nagy részében), és arra összpontosíts, hogy az előfizetőinek oktatási, releváns és időszerű információkat küldj. Kivéve, ha valójában egy izgalmas, nagyszerű hírt tartalmaz termékéről, szolgáltatásáról vagy cégedről,  ebben az esetben hagyd ki a promóciós részeket.

4)Állítsd be az elvárásaid az “Előfizetés” oldalán.

Miután rájöttél a hírlevél középpontjára és a tartalom egyensúlyára, győződj meg róla, hogy megfelelő módon kommunikál róluk a feliratkozási céloldaad.

Speciálisan mondd el a potenciális előfizetőknek, hogy pontosan mi lesz a hírlevélben, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallani fognaktőled.

 

5) Legyél nagyon kreatív a tárgy mezővel.

Ha már vannak feliratkozóid, a csalid jól működik az még nem garancia arra , hogy a kiküldött hrlevelet el is fogják olvasni. Nagyon sok hírlevelt használó cég próbál barátságos, bizalmas hírlevél tárgyat írni, azért hogy minnél magasabb legyen a megnyitási arány.

De mindig tartsd szem előtt, hogy ezek a levelek már régi módszerek arra , hogy felkeltsd az érdeklődését az olvasónak.Ettől ma már kreativabbnak, ötletesebbnek kell lenned.

 

Ha van egy jó ötleted mi az amivel még a megnyitási arányt lehetne növelni, amivel te már konkrét sikereket értél el,  írd meg kommentben.