DiMail - Tudástár

Részletes magyarázatot talál a DiMail hírlevél és e-mail nmarketing rendszerben megtalálható fogalmakról, menüpontokról.

Mi az e-mail marketing?
Az e-mail marketing legvonzóbb előnye hogy rendkívül költséghatékony. Az információs anyagot egyszer kell összeállítani, és számtalanszor ki lehet küldeni elektronikus úton, ami szinte költségmentes. A marketing tevékenységek költségei hosszú távon megtérülnek.

Egy másik fontos előnye az e-mail marketingnek hogy minden tevékenység rendkívül gyors, sokkal rövidebb ideig tart mint a hagyományos médiában. A hagyományos postai levélre érkezett válaszok 1-3 héten belül érkeznek vissza. A call center-ben dolgozó telefonos kolléga 50-60 hívást tud bonyolítani egy nap és ebből csak a fele az a szám ahol a döntéshozóval tud beszélni. Egy e-mail marketing kampányban kiküldött hírlevél egyszerre több ezer vagy akár tízezer feliratkozót is el tud érni.

Mi a hírlevél?
A hírlevél nem más mint az Ön szolgáltatását, termékét igénybe vevő ügyfeleknek és/vagy a weboldalán feliratkozott látogatóknak küldött folyamatos tájékoztatás e-mail formájában.

Menüpontok bemutatása
Listák kezelése: A DiMail hírlevél rendszerben a listák alatt a feliratkozók összességét értjük. A lista általában egy cég ügyfeleit, egy adott témára feliratkozottak adatait jelenti.

Feliratkozók/Feliratkozók kezelése: A feliratkozó az aki megadja az e-mail címét, hogy adott témában hírelelvelt küldjünk neki. Általában az e-mail címet, vezeték és kereszt nevet szokták elkérni.

Feliratkozók/Feliratkozók keresése: Módosítaná egy adott feliratkozó adatát, másik listába szeretné áttenni? Ez a menüpont erre alkalmas.

Feliratkozók/Feliratkozók importálása: A DiMail hírlevél rendszert megvásárlói között nagyon sok olyan új tulajdonos lesz aki már rendelkezik kész címlistával. Ezt a listát egy pontos vesszővel tagolt CSV fájlból néhány másodperc alatt feltöltheti. Ezt követően néhány perc alatt tud bármikor hírlevelt küldeni a feliratkozóknak.

Kampányok/Új kampányok: Az kampány egy olyan e-mail marketing eszköz, amelynek keretében a megcélzott szegmensnek, egy vagy több egymásra épülő e-mail kerül elküldésre. Ez egy komoly marketing tervre épülő művelet, melynek igen sok, de fontos lépései vannak.

Kampányok/Kampányok megtekintése: A létrehozott kampányokat tekintheti meg különböző szempontok szerint.

Hírlevél/Új hírlevél: A hírlevél nem más mint az Ön szolgáltatását, termékét igénybe vevő ügyfeleknek és/vagy a weboldalán feliratkozott látogatóknak küldött folymatos tájékoztatás e-mail formájában. Az e-mail hírlevél a leghatékonyabb üzleti kommunikációs forma egy vállalkozás működésében. Eredményessége nagy mértékben függ attól mennyire előre és milyen részletesen tervezték azt meg.

Hírlevél/Hírlevelek megtekintése: Korábban kiküldött hírlevelek jelentéseit, kiküldési dátumát, hozzárendelt listákat és így a felhasználókat is meg tudja tekinteni.

Jelentések/Kampány jelentések: A hírlevél kiküldésével nem fejeződik be a feladatunk az e-mail marketinggel. A jelentések adja meg a visszajelzést arról, hogy menniyre volt sikeres hírlevelünk. A kampány jelentésekben a kampányban található összes hírlevél statisztikája jelenik meg összesítve.

Jelentések/Hírlevél jelentések: A hírlevél kiküldésével nem fejeződik be a feladatunk az e-mail marketinggel. A jelentések adja meg a visszajelzést arról, hogy menniyre volt sikeres hírlevelünk. Kézbesítési arány, megnyitási arány, átkattintási arány. Fontos hogy részletesen elemezze ki a jelentéseket.

Leírások, magyarázatok a DiMail.hu hírlevél szolgáltatáshoz. További kérdéssel keressen az info@dimail.hu címen.

Tipp
Igényeljen Demo hozzáférést és 7 napig díjmentesen tesztelheti rendszerünket.