Mi az az SPF rekord és hogyan állítsam be?

Az SPF (Sender Policy Framework) rekord az E-mail cím hamisítás ellen létrejött technika. A fogadó fél szolgáltatója (pl.: Gmail) ellenőrzi, hogy a küldő címében szereplő domain név (pl.: domain.hu) jóváhagyja-e a levélküldést arról az IP címről, melyről a levél érkezik. Amennyiben a küldő szerver IP címe nem található meg a küldő által használt domain SPF rekordjában, a levelét nagyobb számban utasíthatják vissza a címzettek levelező szerverei.

Az SPF rekord:  v=spf1 ip4:IPCÍM ~all
Több engedélyezett szerver esetén: v=spf1 ip4:IPCÍM1 ip4:IPCÍM2 ip4:IPCÍM3 ~all
Típusa: TXT

Általában egy vagy két IP cím szokott szerepelni a listában, viszont egyéb szolgáltatások használata esetén (pl.: hírlevél szolgáltatás) szükség lehet további IP címek megadására. A dimail.hu rendszer Beállítások -> Kimenő adatok menüjében konkrét példát kap az SPF rekord beállítására.

SPF rekord beállítására saját domain név esetén van lehetőség. A rekord létrehozása vagy módosítása után általában 1 órán belül minden hálózatban elérhetővé válik az új beállítás.

DNS beállításokról bővebb információt ide kattintva találhat.

5 tipp hogyan készíts olvasható hírlevelet.

1) Miért van szükséged még egy hírlevélre?

Tudom, hogy félelmetes lehet, ha a főnöködre visszavezetsz egy olyan projektet, amelyet átadott neked, de ha egy e-mail hírlevél nem felel meg a marketingednek, akkor ne pazarold el az idődet.

Hogy megtudd, mit kell tenned, először végezz kutatásokat. Az iparágban vannak olyan sikeres e-mail hírlevelek, amelyeket az emberek szeretnek feliratkozni? Mi van benne? A te rendelkezésedre álló erőforrások – költségvetés, idő, és belső támogatás – sikeresek lennének?

Ezután vizsgáld felül új üzleti célokat.  Jobb kvalifikációhoz vezet, hogy beszélj az értékesítőkkel? További ajánlatok zárása? Több ügyfél megtartása?

Ha a te iparágadat nem igazán érdeklik az e-mail hírlevelek, vagy ha a célok nem egyeznek meg azzal, amit egy hírlevél el tudna végezni, akkor az idődet jobban el lehetne tölteni valami másra, mint az e-mail munkafolyamatának vagy tartalmának ápolása.

Oké, mondjuk rra jutottál , hogy egy e-mail hírlevelet ki kell küldened. Mi a következő?

2) Milyen online hírlevelet szeretnél küldeni?

Az e-mailes hírlevelek egyik legnagyobb problémája az, hogy gyakran zsúfolt , mert támogatják vállalkozásának minden aspektusát. A termékek hírei közvetlenül a PR történetek mellé, a blogbejegyzések egy véletlen eseménysor mellett mennek … ez egyfajta rendetlenség. Az e-mail – függetlenül attól, hogy hírlevél-e vagy sem – egy közös szálat igényel ahhoz, hogy együtt tartsa azt.

Az egyik módja annak, hogy segítsen növelni az olvasottágot az egy konkrét téma. Tehát ahelyett, hogy általában a cégedről van szó, talán célravezetőbb egy konkrét terméket, szolgálttást, ügyfél problémát kielemezni.

3)Mérd meg a hírleveled tartalmát, hogy 90% -os oktatási és 10% -os marketing részre tagolódjon.

Esetleg, az e-mail hírlevél előfizetői nem szeretnék hallani a termékeidről és szolgáltatásaidról az idő 100% -ában. Bár szerethetnek  hallani felőled, csak nem a céged konkrét adatait, száraz információit.

Megoldás: például én odavagyok a cipőkért, és különösen szeretem az egyik cipőboltot. Én szívesen iratkoztam fel a cég e-mail listájára, de most naponta 2-3 alkalommal küld e-mailt vásárolni, vásárolni, vásárolni … és amikor látom, hogy a feladó neve felugrik a beérkező levelemben, sikítani akarok. Ha oktatási tartalmat küldtek nekem – talán a legfrissebb cipőstílusokról, vagy arról, hogy hogyan illeszthetek bizonyos stílusokat bizonyos ruhákkal – hajlamosabbak lennének vásárolni tőlük, vagy legalábbis újra megnyitni e-mailjeiket.

Ne légy ilyen. Az e-mail hírlevelek között megs kell szabadulnod az önpromóciótól (az idő nagy részében), és arra összpontosíts, hogy az előfizetőinek oktatási, releváns és időszerű információkat küldj. Kivéve, ha valójában egy izgalmas, nagyszerű hírt tartalmaz termékéről, szolgáltatásáról vagy cégedről,  ebben az esetben hagyd ki a promóciós részeket.

4)Állítsd be az elvárásaid az „Előfizetés” oldalán.

Miután rájöttél a hírlevél középpontjára és a tartalom egyensúlyára, győződj meg róla, hogy megfelelő módon kommunikál róluk a feliratkozási céloldaad.

Speciálisan mondd el a potenciális előfizetőknek, hogy pontosan mi lesz a hírlevélben, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallani fognaktőled.

 

5) Legyél nagyon kreatív a tárgy mezővel.

Ha már vannak feliratkozóid, a csalid jól működik az még nem garancia arra , hogy a kiküldött hrlevelet el is fogják olvasni. Nagyon sok hírlevelt használó cég próbál barátságos, bizalmas hírlevél tárgyat írni, azért hogy minnél magasabb legyen a megnyitási arány.

De mindig tartsd szem előtt, hogy ezek a levelek már régi módszerek arra , hogy felkeltsd az érdeklődését az olvasónak.Ettől ma már kreativabbnak, ötletesebbnek kell lenned.

 

Ha van egy jó ötleted mi az amivel még a megnyitási arányt lehetne növelni, amivel te már konkrét sikereket értél el,  írd meg kommentben.

 

Milyen a jó hírlevél sablon?

A következő blogban a hírlevélről és a létrehozható sablonokról fogunk beszélni. Mint tudjátok a rendszerünkben rengeteg egyedi kinézetű, elrendezésű és színű sablon közül tudtok választani,de ha ez mégsem volna elég vagy valami mást keresnétek, az alábbi felületen még találhattok szuper sablonokat:

http://edmdesigner.com/

Itt az ingyenes verzióban két sablon közül tudtok választani, bármilyen költség nélkül. A demo verzióban azonnal kipróbálhatjátok a sablonkészítés rejtelmeit. Ha ez még mindig nem elég és valami extrára vágytok a fizetős verziókban még számos sablon közül tudtok választani. A legkisebb csomag 9-10 dollárból megvásárolható és még 5 extra sablont tartalmaz. A hírlevél guruk számára pedig a nagyobb csomagban még 25 sablont zsebelhetünk be 40 dollárért.

Érdemes körül nézni a hirdetni vágyók számára!

3. Hirlevélszolgáltatás – bemutató videók – Kampányok

Az előző bejegyzésben bemutattuk, hogyan lehet feliratkozókat  létrehozni és menedzselni azokat. Ebben a blog bejegyzésben megmutatjuk, hogyan lehet kampányokat létrehozni és azokat listához rendelni, hogy a leghatékonyabban állítsuk fel az automatizáltmarketing fegyverünket.

Hirlevelszolgaltatas.hu - feliratkozók kezelése

Hirlevelszolgaltatas.hu – feliratkozók kezelése

Tovább a folytatáshoz

2. Hírlevélszolgáltatás – bemutató videók – Feliratkozók

A listák kezelését az előző bejegyzésben megmutattuk, így most a feliratkozók következnek.

Ebben a részben sorra vesszük a hírlevél küldönkben a feliratkozók felvételét, importálását, törlését, listákba sorolását.

Hírlevélszolgáltatás feliratkozó menüpont.

Hírlevélszolgáltatás feliratkozó menüpont.

Tovább a folytatáshoz

Rendszer frissítés 2016.08.02.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy frissítést hajtottunk végre 2016.08.02 napon a hírlevélküldőnkön. A frissítés nem befolyásolta a folyamatban lévő kiküldéseket. A felhasználói felület új design-t kapott és reszponzív kialakítása miatt okos eszközökről is elérhető lett. Az arculatváltáson kívül több új funkció is elérhető lett, például az elfelejtett jelszó kérése, számos új sablon közül választhat és a sikeresen küldött levelek számát is megtekintheti a jövőbeli küldéseknél. Amennyiben bármilyen kérdése, kérése, észrevétele, javaslata van a felülettel kapcsolatban, esetleg hibát talál, kérjük keressen fel bennünket bizalommal az lenti elérhetőségek valamelyikén!

Rendszer frissítés 2016.04.04

Frissítést hajtottunk végre 2016.04.04 napon a hírlevélküldőnkön. A frissítés nem befolyásolta a folyamatban lévő kiküldéseket. Új menüpont került rendszerünkbe, melynek segítségével megtekintheti feliratkozói közül kinek van esetleges formailag hibás e-mail címe. Beállítások/E-mail címek ellenőrzésemenüpontbokból érhető el. Amennyiben bármilyen kérdése, kérése, észrevétele, javaslata van a felülettel kapcsolatban, esetleg hibát talál, kérjük keressen fel bennünket bizalommal az lenti elérhetőségek valamelyikén!

Mennyire hatékonyak a kampányok?

Erre a kérdésre nem lehet egyszerű választ adni. Számos dologtól függ, hogy egy hírlevél kampány mennyire lesz sikeres vagy sem. Röviden végigvesszük azokat a tényezőket, amik mindenképpen befolyásolhatják az eredményt.

Feliratkozók

Az egyik legfontosabb, hogy a hírlevélre feliratkozott embereket érdekelje az, amit hirdetünk. Ezért a legjobb, ha egy hasonló témájú honlapról gyűjtjük be a címeket. Persze vehetünk címlistát is, amiben több erez email szerepel, de jóval kevesebben fognak reagálni a levelünkre.
Tovább a folytatáshoz